ورود به حساب کاربری

پسوردتان را فراموش کردید ؟ هنوز اکانت نساخته اید ؟ ساخت اکانت

دانلود ماد پرش بلند با دوچرخه برای بازی GTA V

ADS

دانلود ماد پرش بلند با دوچرخه برای بازی GTA V

دانلود ماد پرش بلند با دوچرخه برای بازی GTA V


این مود به شما این امکان را می دهد که با دوچرخه پرش های بسیار بلندی انجام دهید. این چیت قبلا برای بازی GTA San Andreas نوشته شده بود و حالا به GTA V منتقل شده است. حالا اگر این مود را نصب کنید می توانید پرش های بسیار مشابهی را در GTA V انجام دهید.

ارتفاع پرش ها متفاوت خواهد بود، بستگی به مدت زمان فشار دادن کلید SPACE دارد. اما دلیلی برای نگه داشتن SPACE بیش از حد طولانی وجود ندارد. حداکثر ارتفاع پرش محدود است. مقداری که ارتفاع پرش را تعیین می کند بیش از 5 ثانیه افزایش نمی یابد. نگه داشتن کلید SPACE بیش از 5 ثانیه منطقی نیست.

ماد یک چتر نجات برای بازیکن اضافه می کند. وقتی بازیکن دوچرخه سواری می کند همیشه چتر نجات خواهد داشت. بازیکن همیشه اگر دوچرخه را در ارتفاع بالا ترک کند، از چتر نجات استفاده می کند و باز می کند. اگر بازیکن دوچرخه را در ارتفاع کم ترک کند، پس از 3 ثانیه، عملکرد چتر نجات ایجاد شده توسط این مد کار نخواهد کرد. این کار به این دلیل انجام می شود که می توانید بدون تغییر از جایی با چتر بپرید. زیرا زمانی که بازیکن دوچرخه را در ارتفاع بالا ترک می کند، خودش حدود نیم ثانیه بعد از پرش چتر نجات را باز می کند. اما ممکن است بخواهید در موارد دیگر - زمانی که می توانید باز شدن چتر نجات را کنترل کنید - چتربازی معمولی را بدون حذف مد انجام دهید.

هر دوچرخه ای این کار را انجام می دهد. (اما فقط یک دوچرخه، نه یک موتور سیکلت). می توانید یک دوچرخه در جایی پیدا کنید یا با هر ترینری که این ویژگی را داشته باشد یک دوچرخه فراخوانی کنید.


تصاویر
دانلود ماد پرش بلند با دوچرخه برای بازی GTA V دانلود ماد پرش بلند با دوچرخه برای بازی GTA V دانلود ماد پرش بلند با دوچرخه برای بازی GTA V
پیش نیازها:
آموزش نصب مد:
  • 1.ابتدا پیش نیازها را در پوشه بازی نصب کنید.

    2. سپس فایل فشرده ماد را دانلود و استخراج کرده و فایل JHJOECW.dll را در پوشه Scripts بازی بریزید.

    راهنمای استفاده:

  • هیچ کلیدی وجود ندارد که این مد را فعال یا غیرفعال کند. پس از نصب مد، به یک دوچرخه نیاز دارید و پرش با کلید Space انجام می شود.

باکس دانلود

دانلود فایل فشرده با لینک مستقیم

 حجم فایل فشرده: 3.78 KB

 رمزعبور: www.zargame.ir

 منبعwww.zargame.ir

برای با خبر شدن از آخرین مطالب سایت به کانال تلگرام زرگیم بپیوندید.
عضویت در کانال تلگرام زرگیم

دیدگاه ها
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]